will-qunia blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2007

Cały dzień, odkąd wróciłam ze szkoły próbuję coś zrobić z infy… robimy swoje strony internetowe. Ja dostałam temat „Henryk Sienkiewicz” lol xD No, ale nie jest tak źle… zrobiłam jeszcze kod html do bloga Madzi, co też mi chwilę zajęło… Ogólnie cały dzień siedziałam w domu :)

Poniedziałek, Wtorek, Środa o 13 wychodzimy z nauczycielami do kościoła na rekolekcje… BK’a :D Hmm… a ogólne to nudy… muzę się przyłożyć do historii, bo jak na razie jestem zagrożona… x] 2 będzie xD

^_^ Odnowa bloga :) Nowy szablonik i nowa tematyka – będzie to teraz mój pamiętnik :] A jest o czym pisać… ostatnio dużo się działo… Zostałam bierzmowana, trzeba zastanowić się nad wyborem szkoły… brr, boję się na samą myśl :D A co będzie jeżeli nie dostane się do żadnej ? ^_^ nie no, do jakiejś się dostanę… Tak bym chciała żeby był już koniec roku szkolnego… W wakacje planuję pojechać z jakąś przyjaciółką lub koleżanką do Juraty na parę tygodni x]

Zapraszam na mojego drugiego bloga o Evanescence <

Co do szablonu, rysunek rysowałam ja, z czego jestem ogromnie dumna ^_^ Ostatnio wogóle przestałam rysować, ale chcę to naprawić i rozwijać się w tym kierunku… bo po prostu lubię coś tworzyć i wkładać w coś serce :] Tylko szkoda… że mam tak mało czasu dla siebie… Każdy czasem ma takie chwile, że bardzo chce coś zrobić, ale wie że nie zdoła… I bezradnie patrzy się w ścianę…

Bardzo chciała bym odnowić moje znajomości z podstawówki i… heh, spotkać się z przyjaciółkami które też nie mają czasu ^_^’. Może kiedyś to nastąpi LOL xD… ‘kiedyś’.

Dziękuję Madzi, że ona ma dla mnie czas :)


  • RSS